حراج خودروی قدیمی صدراعظم آلمان (عکس)
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت
به گزارش جارنیوز به نقل از دویچه وله
در حراجی سایت "ای بی" که روز دوشنبه (۳۰ آوریل / ۱۱ اردیبهشت) به پایان رسید، ۱۴ نفر شرکت کردند و در مجموع ۲۸ قیمت پیشنهادی برای خرید این خودرو داده شد. دیرک فریکه‌، تاجری آلمانی از شهر آرنسبرگ، در نهایت با قیمت ۱۰ هزار و ۱۵۶ یورو و ۲ سنت این خودروی گلف را از آن خود کرد.
 
حراج خودروی قدیمی صدراعظم آلمان (+عکس)

خودروی پیشین آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان در یک حراجی در سایت "ای بی" به قیمت ۱۰ هزار یورو به فروش رفت. خریدار تاجری آلمانی است که در نظر دارد از این خودرو در آینده برای تبلیغ شرکتش استفاده کند.

 

به گزارش دویچه وله ، آنگلا مرکل از این خودرو در فاصله سپتامبر ۱۹۹۰ تا ژوئن ۱۹۹۵ زمانی که در سمت سخنگوی آخرین دولت آلمان شرقی فعالیت داشت، استفاده می‌کرد. پس از آن این خودرو به نام یوآخیم زائر، همسر وی، به ثبت رسید و بعد از مدتی نیز فروخته شد.

 

در حراجی سایت "ای بی" که روز دوشنبه (۳۰ آوریل / ۱۱ اردیبهشت) به پایان رسید، ۱۴ نفر شرکت کردند و در مجموع ۲۸ قیمت پیشنهادی برای خرید این خودرو داده شد. دیرک فریکه‌، تاجری آلمانی از شهر آرنسبرگ، در نهایت با قیمت ۱۰ هزار و ۱۵۶ یورو و ۲ سنت این خودروی گلف را از آن خود کرد.

 

این خریدار در نظر دارد تا از این خودروی سفید رنگ در آینده برای تبلیغ شرکت خود استفاده کند. او پس از تصاحب خودروی پیشین آنگلا مرکل گفت: «چنین خودرویی نباید اوراق شده یا به خارج از کشور منتقل شود.» آقای فریکه اظهار امیدواری کرده است که به زودی این خودرو را تحویل بگیرد.

 

خانم مرکل روز چهارشنبه (۲ مه) برای حمایت از نامزد مورد نظر حزب خود در انتخابات ایالت نوردراین وستفالن، به شهر آرنسبرگ سفر می‌کند. به گفته‌ی آقای فریکه، او به همین مناسبت قصد دارد تا این خودرو را بار دیگر به صدراعظم آلمان نشان دهد.

 

این خودرو که ۲۲ سال از تاریخ ساختش می‌گذرد، اندکی پیش نیز در سایت "ای بی" به حراج گذاشته شده بود، اما به دلیل وجود تردید در اظهار علاقه‌ی واقعی پیشنهاددهندگان برای خرید این خودروی گلف، روند این حراجی یک ربع مانده به پایان آن از سوی دست‌اندرکاران سایت "ای بی" متوقف شد.

 

در آن زمان بالاترین قیمت پیشنهادی برای خرید این خودرو به ۱۳۰ هزار یورو رسیده بود، اما مسئولان "ای بی" به این نتیجه رسیدند که این قیمت کاذب بوده و پیشنهاددهندگان تنها از روی سرگرمی آن را بالا برده‌اند و در حقیقت هیچ‌کدام علاقه‌ای به خرید خودرو با این قیمت ندارند.

 

پس از حراج روز دوشنبه زابرینا وینتر‌، سخنگوی "ای بی" در آلمان، گفت: «ما از اینکه این خودرو به فردی رسید که واقعا به آن علاقه دارد، خوشحالیم.»

 

در سال ۲۰۰۵ نیز خودروی پیشین پاپ بندیکت شانزدهم به قیمت ۱۹۰ هزار یورو به فروش رسید.




:: موضوعات مرتبط: اقتصادي , ,
:: برچسب‌ها: حراج خودروی قدیمی , صدراعظم آلمان , عکس ,
:: بازدید از این مطلب : 502
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : جمعه 15 ارديبهشت 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی